12 Ekim 2008 Pazar

KAÇMAK

Bu sabah, bir mesaj geldi cep telefonuma… Sezen aksu’nun ‘Şen şarkı’ sından birkaç satır… ‘Aşkım, günaydın de yeni güne… Yay gibi gerginsin çözül biraz…Bitmez dünyanın derdi ertele… Kurmanın hiç bir faydası yok, relax’ J Anlamıştı tabii ki beni, çözmüştü artık her halimi, hareketimi… Birlikte geçen yıllar boşa geçmemişti belli ki… J Güldüm, mutlu oldum, huzur buldum… Oysa 5 dakika öncesinde klavyenin başına oturmuş, bu hafta ne yazayım diye düşünürken, aklımda tek bir kelime vardı oda KAÇMAK… Öyle bunalmıştım ki… Öyle kalbimi kırmışlardı ki… Öyle yanılmıştım ki… L Uzaklaşmak istiyordum sadece… Bıraksın istiyordum peşimi, yüreğinin kabuğunda yaşayanlar… Kaçmaktı kelimem ve birden oldu olanlar… Kelimelerin oyununa kaptırdım kendimi, art arda geliverdi, kaçarken yapılanlar… Hafif melankolik, dertli bir yazı çıkar diye bekliyordum ama… Dedim ya, mesajla gelen o birkaç satır moralimi düzeltmeye yetti benim J O yüzden, bir de yorum yaptım bazı kelimelerin yanına hafiften J Yine de önceden belirteyim… Biraz uzun oldu seçtiklerim… Yazının sonuna doğru, bitirmeden KAÇMAK isteyebilirsiniz… Sonra ‘demedi’ demeyin J

Polisten kaçmak ( Allah düşürmesinJ )

Okuldan kaçmak ( Hepimiz yaptık)

Yaşamdan kaçmak ( dipteyim, sondayım, depresyondayım)

Askerden kaçmak ( ? )

Erkekliğin % 90 ı kaçmak? ( J )

Rüyada kovalanırken kaçmak ( çok olur bana )

Kendinden kaçmak

Gerçeklerden kaçmak (Ölüm acısını yaşayınca yaptım)

Haramdan kaçmak ( inşallah hepimiz)

Görevden kaçmak ( Türk Öğün Çalış Güven ? )

Kocaya kaçmak ( Her genç kızın rüyası :P )

Zile basıp kaçmak ( Hepimiz çocuk olduk J )

Tünel kazıp kaçmak ( L )

Duygularından kaçmak

Gazı kaçmak (kola)

Köpekten kaçmak ( kaçmayın, hemen çömelin:) )

Evden kaçmak ( tavsiye edilmez. bkz. Müjde Ar-Fahriye abla J )

Abes kaçmak (Racona ters bu işler )

Gözden kaçmak

Güneşten kaçmak

Yağmurdan kaçmak (doluya tutulmak)

Bırakıp kaçmak

Dolandırıp kaçmak ( Deniz Feneri J )

Mücadeleden kaçmak

Sorumluluktan kaçmak

Günahtan kaçmak

Ağır kaçmak ( öfke insanın gözünü kör edebiliyor L )

Aşırıya kaçmak ( muhatabını ve sınırını bilmemek L )

Ayıp kaçmak ( ayıbı düşünse insanlar L )

Kanundan kaçmak ( Türk polisi yakalar J )

İşin kolayına kaçmak ( rüşvet, helal değil haktır? L )

Sorunlardan kaçmak

Geçmişinden kaçmak

Pabuçsuz kaçmak ( bunun başka bir versiyonu da var ama, neyse… J )

Başka ülkeye kaçmak

En azından başka bir şehre kaçmakJ

En son madde bendenize çok uyuyor efendim, zira siz bu satırları okurken biz ailecek Antalya dolaylarında ya güneşleniyor ya da yağmur altında yürüyüş yapıp, şehir merkezindeki kapalı mekanları turluyor olacağız… Şansımıza artık?:))

Hepimize, sevdiklerimiz ile birlikte geçireceğimiz mutlu bayramlar dilerim.

Banu DURGUNLU
29. Eylül. Pazartesi

Hiç yorum yok: