19 Haziran 2008 Perşembe

Çocuk Dünyası

Cuma akşam üstü, ikizlerim geldiler ana okulundan ellerinde aylık aktivite programları ile...Şöyle bir göz attım..Biliş Anaokulu’nun hazırladığı bir sayfada ‘Bizim bakış açımız’ başlığı altında çocukların durumlara ve sorulara verdikleri komik ve düşündürücü yanıtlar vardı...Ben gülümseyerek okudum yazılanları...Ve yine hayran kaldım çocukların dürüstlüğüne, saflığına...Onlar hayatımızın anlamı, neşesi...Bazılarını sizlerle de paylaşıyorum;

Yemek salonuna giderken;

Öğrt: Herkes tuvalete gitti mi ?
Umut :Öğretmenim yapıyorum,yapıyorum çişim geliyor bir türlü bitmiyor.

Öğrt: Bartu’cuğum bu kadar göz yaşını neren buluyorsun ?
Bartu : ( yeri göstererek )İşte buradan öğretmenim.

Ufuk : Bugün canım bağıra bağıra gülmek istiyor.

Öğlen yemeği bitiminde ;

Ela: Öğretmenim yemeğimi bitirdim.
Öğrt: Tamam hayatım
Ela: Aaaa! Öğretmenim bu sözü annem babama söylüyor.

Selin evcilik köşesinde oyun oynarken bebeklerin yüzünü kapatınca;

Öğrt: Selin’ciğim bebeklerin yüzünü kapatınca nefes alabilirler mi?
Selin: Ama o bebekler canlı değil ki oyuncak.

Öğrt: Emre’ciğim bugün çok hareketlisin.
Emre : Ama öğretmenim kendimi tutamıyorum.

Öğretmen hikaye saatinde Atatürk’ün yaptığı devrimleri anlatırken;

‘Bu Cumhuriyeti sizlere emanet eden Atatürk’ün torunlarısınız’ der.
Deniz: Ama öğretmenim benim anneannem ve dedem var.

Ela: Öğretmenim bu okulu bitirdikten sonra başka okullara gideceğim.
Onları da bitirince evimizin annesi olacağım.

Erkek çocuklar tuvaletini pisuvara yaparken;

Bartu: Aaa öğretmenim bak herkes pis duvara çişlerini yapıyor.

Emre : Öğretmenim biliyor musun ? Annemim iş yeri Çekirge’de
Öğrt :Annen ne iş yapıyor Emre’ciğim?
Emre :Bulaşık yıkıyor.

Umut :Öğretmenim ben büyüyünce adam olacağım.

*Eren Durgunlu : Öğretmenim ben sadece pilavın suyunu yiyeceğim.

*Elif Durgunlu : Öğretmenim ben bugün hapşırık olmuşum.

( ** Evet son iki cümle benim meleklerime ait J )

Not: Siz bu yazıyı okurken, Allah bir aksilik vermez ise, uzun zamandır özlemini çektiğimiz keyifli bir tatil geçiriyor olacağız ailecek...Dönüşte tatil anılarımızı da paylaşmak üzere...
İyi haftalar diliyorum...

Hiç yorum yok: