13 Mayıs 2008 Salı

ÇÜNKÜ SENİN İÇİN...

Senin için kuvvetli olmalıyım... Dayanmalıyım...
Yolumu seçmeliyim ben... Sana örnek olmalıyım...
Gururun, sevincin, güvencen olmalıyım...

Hiç kimse kırmasın kalbini, soldurmasın o güzel yüzünü...
Sana sonsuz mutluluğu ben sağlamalıyım...

Sen daha çok gençsin, çok küçüksün ...
Seni korumalıyım... Kimden, kimlerden?..
Belki de önce kendimden...
Sana olan sonsuz sevgimin deliliğinden...

Senin için... Bazen çocukta olmalıyım ben...
Oyunlarına ortak, resimlerine, boyalarına...
Seninle yeniden emeklemeli, yürümeliyim...
Kelimelerin en saf halini, seninle yeniden öğrenmeliyim...

Seninle yeniden okula gitmeliyim ben...
Yeniden ergenliğimi, genç kızlığımı,(delikanlılığımı) yaşamalıyım.
Ve hatta yeniden seninle aşık olmalıyım...
Geçen yıllara, yaşıma başıma bakmadan....

Yolunu seçerken yol gösteren, ama seçimleri sana bırakabilen...
Her zaman destekçin...Yapabilirsin, başarabilirisin diyen...
Bir yaşam sunmuştum... Doğurmuştum ya seni...
O zamandan beri, gönüllü yaşam koçunum zaten senin ben.

En güzel dansımı senin düğününde yapmalıyım...
Mutluluktan sarhoş olmalıyım, senin mutluluğunu görünce...

Ve sende mutlaka... Anne veya baba olmalısın...
Gerçek mutluluğun, karşılıksız bir öpücük veya sarılış olduğunu anlamalısın…

Sen görmeden ağlamalıyım...
Yüzümde sonsuz bir gülümseme... Sen beni hep böyle hatırla diye...

Ve ben sana asla elveda dememeliyim...
Sen görmeden, çekilmeliyim bu hayattan....
Ağlamadan, yıkılmadan, sana bu sonsuz acıyı yaşatmadan...

Çünkü senin için....Her şey senin için.


Hepinize iyi haftalar dilerim...

28.04.2008

Hiç yorum yok: