24 Eylül 2008 Çarşamba

YORULMAYIN YORMAYIN !

Canım hiçbir şey istemiyor. Bulamadım dengemi, uyku öncesi hali gibiyim…
Bir gayret dışarı atabilsem kendimi... Yeter ki güneş değsin tenime, işlesin iliğime kemiğime, sıcacık olsun elim ayağım... Tamam hava çok sıcak zaten bu aralar ama, bazen öyle üşüyor ki içimL Annem olsa şimdi; kesin kansız, vitaminsiz kaldın sen yine, bakmıyorsun hiç kendine diye söylenir üzülürdü...
Ah annem bilmez misin ki ‘ Muhtaç olduğum kudret damarlarım da ki asil kanda mevcuttur!!! ’
Ama bazen öyle şeyler yaşıyorum ve görüyorum ki?
Korkum, bu gidişle o asil kanın çekileceği yönünde!
Havalardan mı? Şu mübarek ayda tutmaya çalıştığım oruçtan mı ?
Hemen her gün televizyonda, gazete de karşımıza çıkıp, sözleri veya icraatleri ile canımızdan bezdiren siyasilerden mi?
Kaza, bela, şehit, yolsuzluk vs.yi geçtim artık, ne yazık ki onlar klasik…L
Şu an revaçta olan, içinde bulunduğumuz aya da uygun olarak, yok şu ilde, şu kadar ( ki 10.000 lerle ifade ediliyor ) kişiye iftar çadırı kuruldu diyerek, halkın büyük bir çoğunluğunun aslında ne kadar yardıma muhtaç olduğunu maharetmiş gibi duyuran belediyelerden mi?
Önce yoksullaştırıp, muhtaç edip, sonrada bağımlı hale getiren sistem den mi?
Ne acıdır ki; aslında aynı dine inanan ve kendi inanışına göre dinini yaşamaya çalışırken, ‘onlar ve biz’ ayrımına maruz kalan ve kaldıranlardan mı ?
Atatürk’ün adını bile duymaya tahammülü olmayan, travma mağduru kişilerden mi ?
Dolayısı ile çocuklarımın ve ülkemin geleceğinden duyduğum endişelerden mi?
Eşten, dosttan, arkadaştan mı?
Hem hepsi… Hem hiç biri mi?

Sanırım sonunda anladım…
Ben ne kansız kaldım, ne de vitaminsiz. Sadece; hissiz, yüreksiz olmaya çalışıyorum...
Yoksa dayanamıyorum. İstedikleri ve sindirme taktikleri bu biliyorum...
Her geçen gün, biraz daha, an be an, üşenmeden sabırla ağını ören örümcek gibi...
Toprağın altında sessizce kendine yol yapıp, hedefine ulaşan köstebekler gibi...
Yıllarca yağmur, çamur yemiş, bir duvarın çökmesini sağlayan nem gibi...
Sessiz ve derinden geliyorlar ?
Ama, Atamın yıllar önce söylediği gibi ‘Gelecekleri varsa görecekleri de var!’
Boşuna uğraşmayın...
Yorulmayın...
Yormayın !!!!!!

Hepinize iyi haftalar diliyorum...
Sevgilerimle,

08.09.2008

Hiç yorum yok: