10 Mart 2008 Pazartesi

YAPTIM, YİNE YAPACAĞIM

YAPTIM , YİNE YAPACAĞIM

İşte yine yaptım... Bu sefer tek başıma, genelde aşkım ile beraber yapardık... Kaptırırdık kendimizi, bir o alırdı bir ben.

Ama bu sefer yalnızdım... Emin adımlarla içeriye girdim, raflara uzandım ve yine kendimi kaybettim.

Sonuç ; 2 roman, 1 anı, 3 gezi ve 1 mizah kitabı, ayrıca 2 çocuk kitabı, 2 yemek dergisi, 3 CD+1 DVD aldım ve hiç pişman değilim.

Zamanında; yine böyle bir haleti ruhiye içinde iken aldığım bir dünya kitap var, elbet bir gün okuyacağım... Aslında kendime haksızlık etmemeliyim, aldıklarımın çoğunu, özellikle sevdiğim yazarları ne yapıp edip okuyorum; su gibi... Sanki bende o hayatı yaşıyormuşum gibi...

Bu aralar en çok gezi ve anı kitaplarını seviyorum. İkizlerim dünyaya geldiğinden beri doğru düzgün bir tatil yapmamış olmam buna en büyük etken elbette, bu nedenle bana şu an için gidemediğim yerler, öğrenemediğim kültürler hakkında bilgi veren her kitap çok cazip geliyor.
Aydın Boysan (Uzaklardan), Mina Urgan (Bir Dinazorun Gezileri), Meltem İnan (Anı Koleksiyoncusu), Murat Belge (Başka Kentler Başka Denizler) ve daha bir çok yazar...

Bu hafta, Can Dündar’ın yeni kitabı ‘yakamdaki yüzler’ i okudum. Artık aramızda olmayan bir çok sanatçı, şair, yazar, politikacı... Daha doğrusu Can Dündar’ın deyişiyle; her birinin öyküsünde ayrı bir yaşam dersi bulduğumuz kahramanlar... Çok güzeldi, anlamasını bilene.
Elimde kitaplar başkalarının hayatlarını okuyorum, düşlüyorum...
Belki bir gün biz de o uzak diyarlara gidebiliriz ve belki bizim de kendimize ait bir anı koleksiyonumuz olur... Kim bilir?

Hayallerimizin gerçekleşmesi için sadece biraz daha zaman gerekiyor o kadar... Rabbim sağlık versin, çocuklar biraz daha büyüsün, siz o zaman görün bizi, seferiyiz inşallah.

Önce Ata’mıza götürmek istiyoruz çocuklarımızı Ankara’ya... Sonra canım Türkiye’mizi köşe bucak gezmek... Sonra sonra yurt dışı ve ilk hedef, umarım İtalya... Hani bir söz vardır; “ umut garibin ekmeği” diye bizimkisi o hesap J

O günler geldiğinde kitaplardan değil, bire bir gezi anılarımızdan yazmak üzere.....

Şimdilik?.. Kitaplara devam; çok gezen mi? çok okuyan mı? tartışmasında biz şu an için okuyan taraftayız...

Ne demiş yazar; İnsan birazda okuduğu kitaplardır artık.

Sevgilerimle,

18.01.08


Yazarımızın diğer yazıları

banu@bursalianneler.com

Hiç yorum yok: