10 Mart 2008 Pazartesi

YENİYİM

YENİYİM

Yeniyim ben yeni...
Yeni hayatlar, yeni yürekler tanıma peşindeyim...
Belki; yeni bir şarkıyım, dillere dolanan... Yeni bir filmim bazen, veya yeni bir roman...
Kadın kadına muhabbetim, hafiften dedikodu kokan...
Yeni bir çift ayakkabıyım; şöyle siyah rugan parlak...
Belki yeni bir saç modeliyim şimdi, hafif açtırsam mı rengini ?
Hem sarışınları daha çok sever, benim sevgili kocam...
Belki, yeni doğmuş bebeğinin kokusunu içine çeken, yeni annenin ‘iyi bir anne’ olamama korkusuyum...
Veya yeni babanın ‘ eee yaparken iyiydi’ de, şimdi ne olacak ? sorusu ...
Fırından yeni çıkmış sıcacık bir simit ve yanında yeni dem mis gibi bir çayım belki...
Yeni tarifler öğrenme peşindeyim, yeni yemekler yeni tatlar için...
Çünkü anayım ben, yeni bir sunumla belki bu sefer yer diye, oğlunun veya kızının midesine gidecek üç beş lokmayı sayan...
Bu yılda, -her yıl gibi- yeni kararlar alma düşüncesindeyim,
Kendim için, ailem, akrabalarım ve dostlarım için...
Çoğunu tutamasam da, içim rahatlıyor en azından...
Var mı aranızda verdiği sözlerin hepsini tutan?
Kahve bahane, sohbet şahane derdindeyim ben...
Beni ben olduğum için sevenlerin peşindeyim...
Yeni yazıyım, yeni bir bakış açısı, yeni bir tarzı olan...
Yeni bir yazarım şimdi ben.. BURSALI ANNELER arasında yerini alan...
Ve sanırım bu kez gerçekten, doğru yerde olan...


26.12.07

Sevgilerimle,



Yazarımızın diğer yazıları

banu@bursalianneler.com

Hiç yorum yok: